Subject: FW: Kurekivi tee 24 liitumine keskpingel. Lehmja küla, Rae vald, Harju maakond. LC0167, LC0168, IP6700
From: "Ivo" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 17:52:45 +0200

Tere

Teile ei lase manust lisada, lisan manuse Onedrive keskkonda:

23-171 22.02 Kurekivi tee 24 Lehmja küla Rae vald Harju maakond. LC0167, 
LC0168, IP6700 <https://1drv.ms/f/s!Aufzu56UAwSvhPYzCAjWax2pyUE1hQ?e=2a4kk4>

Kultuuriministeeriumi seos tööga kinnistutel:

65301:002:1789

Lüüsi tee L1

14499802

65301:002:1788

Kurekivi tee L2

14499902

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From: Ivo
Sent: Monday, March 18, 2024 5:50 PM
To: [email-masked]; Rae Vallavalitsus <[email-masked]>
Subject: FW: Kurekivi tee 24 liitumine keskpingel. Lehmja küla, Rae vald, 
Harju maakond. LC0167, LC0168, IP6700

Tere

Palume tagasisidet. Esmane pöördumine 22.02.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From: Ivo
Sent: Thursday, February 22, 2024 11:08 AM
To: Rae Vallavalitsus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Kurekivi tee 24 liitumine keskpingel. Lehmja küla, Rae vald, Harju 
maakond. LC0167, LC0168, IP6700

Tere

Palume kooskõlastada elektripaigaldise projekt, millega on ette nähtud 
teostada: Kurekivi tee 24 liitumine keskpingel. Lehmja küla, Rae vald, Harju 
maakond. LC0167, LC0168, IP6700

Projektiga rajatakse uued keskpinge maakaabelliinid ning üks alajaam.

Manusesse lisatud dokumentatsioon.

Palun sobivusel anda nõusolek digiallkirjastades dokumendid või meili teel 
vabas vormis.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280